Remarketing dynamiczny w Google Adwords

Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na tworzenie kampanii marketingowych w sieci. Reklama internetowa pozwala na odkrycie całkiem nowego rynku odbiorców dóbr i usług, do których bezpośrednie dotarcie nie musi być wcale trudne, ani drogie. Jedną z form reklamy w ramach kampanii Google AdWords jest remarketing.

Wyróżniamy trzy jego główne rodzaje:

– Remarketing statyczny- zdecydowanie najprostszy wariant, gdzie jeden komunikat jest emitowany do wszystkich odbiorców z listy remarketingowej.

– Remarketing segmentowy- rodzaj reklam jest modyfikowany w zależności od tego, w jakim segmencie ma być wyświetlany. Segmenty wyznaczane są poprzez różnego rodzaju zachowania użytkowników na stronie. Daje to możliwość większej personalizacji wyświetlanych reklam.

– Remarketing dynamiczny- najtrudniejsza i najbardziej złożona forma remarketingu, gdzie każdemu z użytkowników może wyświetlać się inny komunikat z produktem, który wcześniej oglądał na stronie. Wysoki stopień kategoryzacji pozwala na pełne personalizowanie reklam, a przy tym wysoką efektywność kampanii.

Pomoc przy tworzeniu kampanii

Tworzenie kampanii remarketingowych może wydawać się skomplikowane dla kogoś, kto nigdy nie zajmował się reklamą internetową. Oczywiście, najlepszym rozwiązaniem jest zaczęcie od stworzenia konta w usłudze Google AdWords. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat remarketingu lub szukasz firmy, która pomoże Ci w stworzeniu takiej właśnie kampanii? Koniecznie już teraz wejdź na stronę www.mkgroup.pl/kampania_adwords.

Dlaczego warto zdecydować się na remarketing dynamiczny i w jakich przypadkach się sprawdzi?

Ten rodzaj kampanii remarketingowych jest dedykowany sklepom internetowym. Można go stosować w kampaniach przypisanych do „Tylko sieć reklamowa” z dodanym celem marketingowym „Wszystkie funkcje” lub „Zakupy w Twojej witrynie”. Tworzenie każdej kampanii opiera się oczywiście na implementacji specjalnego tagu remarketingowego. Kampanie marketingu dynamicznego pozwalają na maksymalną kategoryzację stawek za kliknięcie, są często wykorzystywane przy strategiach cross- sell i up- sell. Jeśli więc posiadasz własny sklep internetowy i chcesz stworzyć kampanię o wysokiej efektywności- remarketing dynamiczny na pewno będzie dla Ciebie odpowiedni. Tak, jak każda kampania Google AdWords, tak i remarketing dynamiczny można mierzyć i dość dokładnie poddać analityce internetowej, aby sprawdzić jego skuteczność i dostosowywać budżet tak, aby osiągać zamierzone cele marketingowe.