Reklama gabinetu – dźwignią handlu.

 

Najdynamiczniej rozwijającym się medium reklamowym jest Internet docenia to scmestetic.pl . To podstawowe źródło informacji – to tutaj pacjenci szukają lekarza medycyny estetycznej, który zaspokoi ich potrzeby i wymagania, i pomoże w rozwiązaniu ich problemów. Sama strona internetowa to jednak zdecydowanie za mało – żeby była widoczna i przyciągała nowych pacjentów, musi być odpowiednio wypozycjonowana, czyli znajdować się na jak najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania w Google.

 

Jest wiele skutecznych reklam, które każdy szanujący się gabinet medycyny estetycznej powinien mieć.

  • Z pomocą w 21 wieku przychodzą również portale społecznościowe typu facebook, to właśnie tutaj jest najwięcej potencjalnych klientów. Dobrym rozwiązaniem jest zrobienie fanpage, zainwestowanie w niego i w skutku docieranie do dużej liczby osób. Wszyscy użytkownicy portali społecznościowych uwielbiają krótkie filmiki, które udostępniają miedzy sobą na swoich tablicach. W takim filmiku można właśnie dotrzeć do serc klientów.
  • Kolejną skuteczną metodą lecz niestety bardzo kosztowną są reklamy telewizyjne. Są uważane za najskuteczniejszą formę docierania do masowego odbiorcy. Szacuje się, że reklama w telewizji dociera do 98% ludzi w Polsce. W zależności od pożądanego efektu, stosuje się różne formy reklamy, dzięki temu reklama w telewizji charakteryzuje się oryginalnością, może być interesująca dla odbiorców.
  • Nadawana w porach największej oglądalności reklama w tv stanowi skuteczny środek reklamy. Ma również wysoką zdolność kształtowania potrzeb i popytu, formowania określonych kryteriów wyboru i upowszechnienia wzorów zachowań nabywców na rynku.

Właściciele, którym zależy na ich gabinetach medycyny estetycznej wykorzystują niezliczone chwyty marketingowe. Zakrojone na szeroką skale kampanie reklamowe bombardują nas informacjami o najlepszych zabiegach na ciało z przydrożnych bilbordów, z głośników radia i oczywiście z internetu. Szczegółowe informacje o hitach zabiegowych przedstawiane są na stronach internetowych zadedykowanych konkretnym przedziałom wiekowym, jak również na plakatach w różnych miejscach.

Klienci zainteresowani zainwestowaniem w zabiegi kosmetyczne z wielką uwagą studiują jakie zabiegi są najbardziej opłacalne, jakie przyniosą spektakularne efekty, które zabiegi dają natychmiastowe efekty… właściciele biznesów piękna, którzy chcą chcąc tę decyzję ułatwić, przygotowują dla klientów najlepsze opcje zabiegowe, które sukcesywnie reklamują.