Nowoczesne zabiegi marketingowe w branży projektowania wnętrz.

Zabiegi marketingowe w branży aranżacji wnętrz to wykorzystywanie najnowszych zdobyczy technicznych i technologicznych, by prezentować i stymulować popyt poprzez mechanizmy reklamy. dom-art.eu stosuje dużo technik marketingowych.

Dla współczesnego klienta liczą się pieniądz, jakość i czas – klient chce mieć jak najlepsze rzeczy, jak najtaniej, jak najszybciej i do tego jeszcze świadomość, że sam dokonał wyboru, nikt go nie namówił. Na przeciętnego człowieka reklama już nie działa tak jak w latach 90-tych, jest wyedukowany. Dlatego chce mieć to poczucie, że wybiera sam usługę. Architekci wnętrz powinni inwestować czas i środki w to, żeby biuro, w którym projektuje się wnętrza było widoczne. Żadna usługa aranżacji wnętrz nie sprzeda się, jeśli nie będzie się o niej informować. Nie chodzi o to żeby być skromnym projektantem i czekać aż klient dostrzeże usługę. Można być genialnym dekoratorem, ale jeśli nie powie się o tym światu, nikt nie będzie o tym wiedział. Świadomość tego, kim się jest, co można zaoferować w branży aranżacji wnętrz decyduje o sukcesie. Najlepiej jest już na samym początku działania firmy projektującej wnętrza wybrać osobę, która posiada podstawową wiedzę choć małą z zakresu marketingu, chce się tym zająć i będzie w stanie poświęcić jakąś część dnia pracy na myślenie o promocji, prowadzenie profilu na facebooku, wymyślanie sposobów dotarcia do klientów, identyfikację potrzeb klientów. Działania marketingowe trzeba planować. Nie można zdać się na myślenie, że jakoś to będzie. Zamiast pisać na stronie czy ulotce: „Nasza firma, która zajmuje się aranżacją wnętrz powstała w 2010 roku, oferuje najlepsze opcje dla twojego wnętrza…”, lepiej napisać: „Nasza firma posiada już siedmioletnie doświadczenie w branży dekorowania wnętrz…” Taki komunikat podkreśla atut, którym jest tak długi czas działalności firmy.

Jeśli w budżecie firmy nie ma zbyt wiele środków na promocję, warto współpracować z regionalnymi mediami. One często interesują się lokalnymi tematami. Szczególnie jeśli firma działa w małej miejscowości na pewno zrobi furorę.

Jeśli firma projektująca wnętrza chce zaplanować działania marketingowe w swoim przedsiębiorstwie społecznym, może oczywiście skorzystać z pomocy eksperta. Ekspert będzie doradzał indywidualnie danemu architektowi, uwzględniając jego cele i potencjał. Podpowie jak zaplanować działania, jakie narzędzia wykorzystać w branży projektowania wnętrz.

Be the first to comment

Leave a Reply