Dlaczego warto postawić na contact center w swojej firmie?

 

Komunikacja to podstawa współczesnej cywilizacji. Nazywani jesteśmy wręcz pokoleniem bycia w kontakcie. Dlatego www.alfavox.pl i inne spółki dostarczające rozwiązań służących do nawiązywania różnego typu kontaktu przez internet zalecają, by temu aspektowi przyjrzeć się szczególnie dokładnie. Warto postawić w swojej firmie na nowoczesne contact center, bo choć to poważna inwestycja, to może ona przynieść znaczące zyski w Twojej firmie, a przy tym poprawić poziom zadowolenia klientów z obsługi.

 

11111315(5)

Contact center to następca klasycznego call center.

Dziś infolinia to za mało, by dobrze obsługiwać klientów. Dlaczego? Infolinia to tylko połączenia telefoniczne, zaś contact center daje znacznie więcej możliwości. Konsultanci mogą łączyć się z klientami w trzech kanałów komunikacji: audio, video oraz czatu tekstowego. A to są formy komunikacji, jakich klienci oczekują. Co ważne, nowoczesne contact center można zintegrować z aplikacjami komunikacyjnymi działającymi w mediach społecznościowych. To istotne, bo dziś firma powinna komunikować się z klientami tam, gdzie oni są, a są oni właśnie w popularnych social mediach.

 

11111315(10)
Contact center to forma komunikacji wygodniejsza dla klienta, bo ma ona postać okienka – aplikacji dostępnej bezpośrednio z poziomu strony. Koniec z czekaniem, aż konsultant pojawi się na linii. Contact center daje też możliwość uzupełnienia rozmowy przesyłanie, linków i dokumentów oraz plików wideo i dźwiękowych.