A co z reklamą?

Prowadzisz firmę, masz postawioną piękną stronę internetową, jednak nadal coś jest nie tak? Mały ruch na stronie, niewielka ilość zapytań. W czym może tkwić problem?

-Oczywiście na pierwszy rzut idzie jakość oferowanych usług. Konkurencja jest duża, a konsumenci patrzą coraz częściej na jakość, a nie na ilość, jak jeszcze było kilka lat temu. Dlatego trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie czy to, co oferujemy jest najlepsze z możliwych. Jeśli tak, to idziemy dalej.

-Reklama, a może właśnie jej brak? Teraz praktycznie każda firma inwestuje w marketing internetowy, ponieważ to tą drogą można pozyskać największą liczbę nowych klientów. Dlatego, jeśli nie rozpocząłeś takich działań, to najwyższy czas, aby klienci zaczęli trafiać na twoją stronę, szczególnie wtedy, jeśli oferujesz coś z konkurencyjnej branży, np. projekty domów.

-Możesz więc zainwestować w pozycjonowanie stron, jednak musisz mieć świadomość tego, że na efekty możesz czekać nawet kilka miesięcy. Ale i tak warto – czas szybko leci. Jeśli chcesz być widoczny od razu – pozostaje kampania linków sponsorowanych.